صبوری

یادمان نرود

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶ ق.ظ

بالاخره کرمان تکانی خودش داد در این دم عیدی با آمدن سردار عبداللهی به کرمان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا که پروژه های نه گانه کرمان را آغاز کرد و بانی این کار شد ، قرارگاه که بالغ به 2500 پروژه ملی و استانی داشته ، 

اما مثل اینکه دل آقای الف از اینکه مسئولین به جای اینکه از شهدای گمنام استقبال بشه مسئولین با فرمانده قرارگاه مشغول صحبت و گمانه زنی در مورد مسائل و کمی پیشرفت کرمان داشتن که چرا نیامدن فرودگاه ، امروز دلش گرفته بود ولی وقتی به یادواره شهید محمد گرامی آمد دلش ارام گرفت. شهید گرامی خود مسئول پادگان خاتم الانبیاء کرمان بود . و آن زمان شهردار وقت برای زود تمام شدن پادگان خود پای کار شده بود . 

رزمنده ای در جلسه اصلاح گران بوده به خاطر سوألی که پرسیده بود به باد کتک گرفته شد امروز همه که آمده بودن دلشان از غصه پر شده بود .

شهید چه قدر دلمان تنگ شما شده تا پنج شنبه خیلی است تا بیاییم سر مزارتان تا شما برای ما حمدی بخوانید.

پ ن:خودمم که با مشکالات جدید ، چله جواب داد، اما اوضاع درست نشد ، هیچ درست یه روز بعد چله دوباره یکی از اقوام اومده بود عکسم ام میخواست که به یکی نشون بده ، که با محالفت خودم و خواهرم روبه رو شد بنده خدا اومده بود ثواب کنه.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۶
  • ۱۴۹ نمایش
  • کیمیای محبت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی